Verzending
Hoe lang duurt de verzending?
We proberen uw bestelling de dag zelf nog te verzenden. Het zal tussen de 3-5 werkdagen geleverd worden aan huis. In drukke periodes kan dit tot 7 werkdagen duren
Bezorgen jullie gratis?
Bij aankoop van €50,- of meer in onze webshop krijg je in België en Nederland GRATIS verzending
Kan ik mijn bestelling volgen?
Wanneer uw bestelling is ingepakt, bezorgen wij u de track and trace code via mail. Dit zal binnen de 24 uur gebeuren.
Naar welke landen verzenden jullie?
Wij verzenden naar België en Nederland
Orders
Wat moet ik doen als het bestellen niet lukt?
Wat vervelend om te horen! Wij helpen u graag om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen!
Rechts onderaan de website vindt u een WhatssApp icoon. Indien u hier op klikt, kan u een berichtje sturen naar het nummer dat vermeld staat.
Hoe gebruik ik mijn kortingscode?
In de checkout kan u bovenaan uw kortingscode invoeren. Wanneer u op ‘Have a coupon? CLICK HERE TO ENTER YOUR CODE’ klikt wordt de korting automatisch verrekend met jouw order. Mocht je problemen ervaren met het invoeren van jouw code, neem dan direct even contact op met ons Customer Care team! We helpen je graag.
Mijn kortingscode werkt niet, wat nu?
Kijk goed op welke items de korting van toepassing is. In de meeste gevallen is deze niet geldig op Sale items.
Doet de kortingscode het nog steeds niet, neem dan contact op met ons Customer Care team. We helpen je graag.
Betaling
Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?
Wij accepteren de volgende betaalmethoden:
Belfius Direct Net
Credit Card
iDEAL
Apple Pay
KBC/CBC Payment Button
Bancontact
Wanneer mag ik iets retourneren?
Indien je graag een artikel wil ruilen of retourneren, dan mag dit binnen 14 dagen na ontvangst. Dit kan zowel per post als in één van onze winkels.
Hoe retourneer ik in één van de winkels?
Kom binnen 14 dagen na aankoop naar één van onze winkels. Wij storten binnen 7 werkdagen het werkelijk betaalde bedrag (excl. verzendingkosten) terug.
Bij terugbetaling wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer dat gebruikt werd voor de aankoop.
Hoe retourneer ik via de post?
– Verpak het artikel in een doos zodat het artikel onbeschadigd blijft.
– Maak zelf uw retourlabel aan via de naar uw gekozen postkantoor.
– De kosten van het retourlabel zijn voor de klant.
– Zodra wij het pakket goed ontvangen, storten wij binnen 7 werkdagen het werkelijk betaalde bedrag (ex.verzendingkosten) terug.
Bij terugbetaling wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer dat gebruikt werd voor de aankoop.
Retouradres:
CLINIC Antwerp
De Burburestraat 5
2000 Antwerpen
Welke producten komen in aanmerken voor te retourneren?
Voor onze retour/ruil service komen uitsluitend artikelen in aanmerking:
– welke binnen 14 dagen na ontvangst zijn geretourneerd;
– welke zijn voorzien van een aangehecht label. Indien van toepassing in originele onbeschadigde verpakking;
– welke ongedragen/ongewassen zijn;
– schoenen zonder draagsporen en in originele doos die niet als verzenddoos gebruikt dient te worden;
– zonder plakband, stickers en onbeschreven;
– waarvan het pakket voldoende gefrankeerd is.
Kleding en schoenen mogen uiteraard binnenshuis gepast worden, echter niet gedragen. Bewaar onze artikelen a.u.b niet in rokerige ruimtes, in de keuken of in de nabijheid van huisdieren.
Ik heb een verkeerd item ontvangen, wat nu?
Wat vervelend om te horen. Dit is uiteraard niet de bedoeling, maar we lossen het graag voor u op!
Indien dit voorkomt, mag u het product gewoon retourneren zoals wij vragen in ons retourbeleid.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Zodra wij het pakket goed ontvangen, storten wij binnen 7 werkdagen het werkelijk betaalde bedrag (ex.verzendingkosten) terug.
Bij terugbetaling wordt het bedrag teruggestort op het rekeningnummer dat gebruikt werd voor de aankoop.